или
<p>AML policy</p>
<p>Slots City</p>
AML policy
Slots City

Вступ

Цей документ описує політику та зобов’язання ТОВ «ГЕЙМДЕВ» щодо виявлення та запобігання будь-якій діяльності з легалізації (відмивання) коштів, отриманих незаконним шляхом, або фінансування тероризму в продуктах і послугах, які ТОВ «ГЕЙМДЕВ» пропонує своїм клієнтам.

Визначення

Легалізація (відмивання) коштів, отриманих незаконним шляхом — це участь у будь-якій операції, яка має на меті приховати або замаскувати характер або походження коштів, отриманих від незаконної діяльності, такої як, наприклад, шахрайство, корупція, організована злочинність, тероризм тощо. Основні злочини з легалізації (відмивання) коштів, отриманих незаконним шляхом, визначаються національним законодавством. Процес з легалізації (відмивання) коштів, отриманих незаконним шляхом, складається з трьох етапів:

  • Розміщення. Фізичне внесення коштів гравцем. Розпилення вкладів гравця — це форма розміщення, коли злочинець, що здійснює легалізацію (відмивання) коштів, отриманих незаконним шляхом, робить багато невеликих ставок замість однієї великої, щоб уникнути місцевих нормативних вимог.
  • Заплутування слідів. Відокремлення доходів від злочинної діяльності від їхнього джерела шляхом використання рівнів фінансових операцій.
  • Інтеграція. Повернення легалізованих доходів в економіку таким чином, щоб вони знову потрапили до фінансової системи як очевидно законні кошти.

Ця Політика спирається на ряд програм, які охоплюють реалізацію наступних напрямків:

  • Прийняття підходу, що ґрунтується на оцінці ризику
  • Обізнаність про клієнта (KYC) та Політика юридичної перевірки клієнта
  • Моніторинг активності клієнтів
  • Ведення документації

Прийняття підходу, що ґрунтується на оцінці ризику

Ідентифікація ризиків легалізації (відмивання) коштів, отриманих незаконним шляхом, серед клієнтів і операцій дозволяє ТОВ «ГЕЙМДЕВ» визначати та запроваджувати відповідні заходи для контролю та пом’якшення цих ризиків. Використовуються наступні критерії ризику:

  • Ризик країни
  • Ризик клієнта
  • Ризик послуги

Ризик країни

У поєднанні з іншими факторами ризику, надає корисну інформацію щодо потенційних ризиків легалізації (відмивання) коштів, отриманих незаконним шляхом. Фактори, які можуть призвести до визначення того, що країна становить підвищений ризик, включають:

  • Країни, щодо яких застосовано санкції, ембарго чи подібні заходи;
  • Країни, визначені Міжнародною групою з протидії відмиванню брудних грошей (FATF) як такі, що не співпрацюють у протидії легалізації (відмиванню) коштів, отриманих незаконним шляхом, або визначені з надійних джерел як такі, що не мають відповідних законів і норм щодо протидії легалізації (відмиванню) коштів, отриманих незаконним шляхом;
  • Країни, визначені надійними джерелами як такі, що фінансують або підтримують терористичну діяльність;
  • Країни, що здійснюють збройну агресію проти України

Ризик клієнта

Клієнти, які становлять високий ризик:

  • клієнтів, місцем проживання (перебування, реєстрації) яких є держава (юрисдикція), що не виконує чи неналежним чином виконує рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, задіяних у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму чи фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення.
  • клієнтів, включених до переліку осіб, клієнтів, які є представниками осіб, включених до переліку осіб, клієнтів, якими прямо або опосередковано володіють або кінцевими бенефіціарними власниками яких є особи, включені до переліку осіб;
  • іноземних фінансових установ (крім фінансових установ, зареєстрованих у державах - членах Європейського Союзу, державах - членах Групи з розробки фінансових заходів боротьби з відмиванням грошей (FATF), крім держав, що здійснюють збройну агресію проти України у значенні, наведеному у статті 1 Закону України "Про оборону України"), з якими встановлюються кореспондентські відносини;
  • іноземних публічних діячів, членів їх сімей та осіб, пов’язаних з такими політично значущими особами, а також клієнтів, кінцевими бенефеціарними власниками яких є зазначені особи;
  • клієнтів, стосовно яких (кінцевих бенефіціарних власників яких) застосовані спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідно до статті 5 Закону України "Про санкції";
  • клієнтів, місцем проживання (перебування, реєстрації) яких є держава, віднесена Кабінетом Міністрів України до переліку офшорних зон;
  • клієнтів, стосовно яких з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виключено інформацію про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи або внесено відмітку про визнання Національним банком України структури власності юридичної особи непрозорою;
  • клієнтів, які є громадянами держави, що здійснює збройну агресію проти України (крім громадян такої держави, яким надано статус учасника бойових дій після 14 квітня 2014 року), та/або особами, місцем постійного проживання (перебування, реєстрації) яких є держава, що здійснює збройну агресію проти України;
  • клієнтів, які є юридичними особами - резидентами держави, що здійснює збройну агресію проти України;
  • клієнтів, кінцевими бенефіціарними власниками яких є громадяни держави, що здійснює збройну агресію проти України (крім громадян такої держави, яким надано статус учасника бойових дій після 14 квітня 2014 року), та/або особи, місцем постійного проживання (перебування, реєстрації) яких є держава, що здійснює збройну агресію проти України;
  • клієнтів, засновником (учасником, акціонером) або власником яких прямо чи опосередковано через інші юридичні особи (трасти, інші подібні правові утворення) є держава, що здійснює збройну агресію проти України;
  • клієнтів, щодо яких суб’єктом первинного фінансового моніторингу під час здійснення моніторингу фінансових операцій із застосуванням ризик-орієнтованого підходу за результатами перевірки джерела коштів встановлено, що джерело коштів, пов’язаних з фінансовою операцією такого клієнта, походить з держави, що здійснює збройну агресію проти України;
  • клієнтів, які здійснюють передачу (отримання) активів до (з) України, використовуючи депозитарні установи, банки, інші фінансові установи та небанківських надавачів платіжних послуг, місцем перебування та/або реєстрації яких є держава, що здійснює збройну агресію проти України.

Ризик послуги

Визначення ризиків легалізації (відмивання) коштів, отриманих незаконним шляхом, що пов’язані із послугами, має включати розгляд таких факторів, як послуги, визначені регуляторними органами, державними органами чи іншими надійними джерелами як потенційно високі ризики для відмивання брудних коштів.

Обізнаність про клієнта (KYC) та юридична перевірка клієнта

Мета цих дій - визначення та документування справжньої особи клієнтів, щоб отримати довідкову інформацію про клієнтів

Моніторинг активності клієнтів

На додаток до проведення первинної юридичної перевірки клієнта, політика ТОВ «ГЕЙМДЕВ» передбачає продовження моніторингу активності клієнтів з метою виявлення будь-якої підозрілої (або шахрайської) поведінки. Впроваджена система моніторингу базується як на автоматизованому моніторингу, так і, у відповідних випадках, на ручному моніторингу операцій персоналом ТОВ «ГЕЙМДЕВ».

Цей процес включає три етапи:

  • Увесь персонал повинен докладати належних зусиль, щоб відстежувати будь-які незвичайні або підозрілі події;
  • Повідомлення про підозрілі операції/діяльність має відповідати законодавству/нормативно-правовим положенням відповідної юрисдикції;
  • Посадова особа з легалізації (відмивання) коштів, отриманих злочинним шляхом (MLRO), повинен щомісяця отримувати інформацію про всі підозрілі операції/діяльність.

Ведення документації

Необхідно зберігати записи про всі документи, отримані з метою ідентифікації клієнта (вимоги політики KYC), і всі дані кожної операції, а також іншу інформацію, пов’язану з легалізацією (відмиванням) коштів, отриманих злочинним шляхом, відповідно до чинного законодавства/нормативно-правових актів щодо протидії легалізації (відмиванню) коштів, отриманих злочинним шляхом. Це включає файли зі звітами про підозрілу діяльність, документацію про моніторинг облікових записів на предмет легалізації (відмивання) коштів, отриманих злочинним шляхом, тощо. Ці записи повинні зберігатися щонайменше 5 років.


ТОВ «ГЕЙМДЕВ»

Ярославский, дім 1/3, місто Київ, 04071, Україна










INTRODUCTION

This document describes the policy and obligations of GAMEDEV LLC to detect and prevent any money laundering or terrorist financing activities in the products and services offered by GAMEDEV LLC to its customers.

DEFINITION

The legalization (laundering) of illegally obtained funds is participation in any operation that aims to hide or disguise the nature or origin of the funds received from illegal activities, such as, for example, fraud, corruption, organized crime, terrorism, etc. The main crimes of legalization (laundering) of illegally obtained funds are determined by national legislation. The process of legalization (laundering) of illegally obtained funds consists of three stages:

  • Placement. Physical deposit of funds by the player. Player deposit spraying is a form of placement where a criminal carrying out the legalization (laundering) of illegally obtained funds makes many small bets instead of one large one to avoid local regulatory requirements.
  • Entanglement of traces. Separating the proceeds from criminal activity from their source by using levels of financial transactions.
  • Integration. The return of legalized income to the economy in such a way that they again fall into the financial system as obviously legal means.

THIS POLICY IS BASED ON A NUMBER OF PROGRAMS THAT COVER THE IMPLEMENTATION OF THE FOLLOWING AREAS:

  • Adopting a risk-based approach
  • Know your Client (KYC) and customer due diligence policy
  • Monitoring customer activity
  • Documentation management

Adopting a risk-based approach

Identification of risks of legalization (laundering) of illegally obtained funds among clients and operations allows GAMEDEV LLC to determine and introduce appropriate measures to control and mitigate these risks. The following risk criteria are used:

  • Country risk
  • Customer risk
  • Service risk

COUNTRY RISK

In combination with other risk factors, provides useful information on the potential risks of legalization (laundering) of funds obtained illegally. Factors that could lead to a determination that a country poses an increased risk include:

  • Countries subject to sanctions, embargoes or similar measures;
  • Countries identified by the International Dirty Money Laundering Task Force (FATF) as not cooperating in countering the legalization (laundering) of illegally obtained funds, or identified from reliable sources as not having relevant laws and regulations on countering the legalization (laundering) of illegally obtained funds;
  • Countries identified by reliable sources as financing or supporting terrorist activities;
  • Countries that carry out armed aggression against Ukraine.

CUSTOMER RISK

High-risk customers:

  • clients whose place of residence (stay, registration) is the state (jurisdiction) that does not fulfill or improperly fulfills the recommendations of international, intergovernmental organizations involved in the fight against the legalization (laundering) of proceeds from crime, or the financing of terrorism or the financing of the proliferation of weapons of mass destruction;
  • clients included in the list of persons, clients representing persons included in the list, clients owned directly or indirectly or whose ultimate beneficial owners are persons included in the list of persons;
  • foreign financial institutions (except for financial institutions registered in the member states of the European Union, member states of the Financial Action Task Force on Money Laundering (FATF), except for states that carry out armed aggression against Ukraine within the meaning of Article 1 of the Law of Ukraine "On Defence of Ukraine") with which correspondent relations are established;
  • foreign politically exposed persons, their family members and persons related to such politically exposed persons, as well as clients whose ultimate beneficial owners are the said persons;
  • clients in respect of which (ultimate beneficial owners of which) special economic and other restrictive measures (sanctions) have been applied in accordance with Article 5 of the Law of Ukraine "On Sanctions";
  • clients whose place of residence (stay, registration) is a state included in the list of offshore zones by the Cabinet of Ministers of Ukraine;
  • clients for whom the information on the ultimate beneficial owner of the legal entity has been excluded from the Unified State Register of Legal Entities, Individual Entrepreneurs and Public Organisations or a note has been made by the National Bank of Ukraine that the ownership structure of the legal entity is not transparent;
  • clients who are citizens of a state that carries out armed aggression against Ukraine (except for citizens of such a state who were granted the status of combatants after 14 April 2014), and/or persons whose place of permanent residence (stay, registration) is a state that carries out armed aggression against Ukraine;
  • clients that are legal entities resident in a state that carries out armed aggression against Ukraine;
  • clients whose ultimate beneficial owners are citizens of a state that carries out armed aggression against Ukraine (except for citizens of such a state who were granted the status of combatants after 14 April 2014), and/or persons whose place of permanent residence (stay, registration) is a state that carries out armed aggression against Ukraine;
  • clients whose founder (participant, shareholder) or owner, directly or indirectly through other legal entities (trusts, other similar legal entities), is a state that carries out armed aggression against Ukraine;
  • clients in respect of whom the subject of primary financial monitoring, in the course of monitoring financial transactions using a risk-based approach, has established, based on the results of the source of funds verification, that the source of funds related to the financial transaction of such a client originates from a state that carries out armed aggression against Ukraine;
  • customers transferring (receiving) assets to (from) Ukraine using depository institutions, banks, other financial institutions and non-bank payment service providers whose location and/or registration is in a state that carries out armed aggression against Ukraine.

SERVICE RISK

Identification of the risks of legalization (laundering) of illegally obtained funds related to services should include consideration of such factors as services identified by regulatory authorities, state bodies or other reliable sources as potentially high risks for laundering dirty funds.

KNOW YOUR CLIENT (KYC) AND CUSTOMER DUE DILIGENCE

The purpose of these actions is to determine and document the true identity of customers in order to obtain background information on customers.

MONITORING CUSTOMER ACTIVITY

In addition to conducting initial due diligence, it is the policy of GAMEDEV LLC to continue to monitor customer activity in order to identify any suspicious (or fraudulent) behaviour. The implemented monitoring system is based on both automated monitoring and, where appropriate, manual monitoring of transactions by the personnel of GAMEDEV LLC.

THIS PROCESS INCLUDES THREE STAGES:

  • All personnel should make reasonable efforts to monitor any unusual or suspicious events;
  • Reporting of suspicious transactions/activities should be in accordance with the laws/regulations of the relevant jurisdiction;
  • The Money Laundering Reporting Officer (MLRO) should receive information on all suspicious transactions/activities on a monthly basis.

DOCUMENTATION MANAGEMENT

It is necessary to keep records of all documents obtained in order to identify the client (KYC policy requirements), and all data of each transaction, as well as other information related to the legalization (laundering) of funds obtained by criminal means, in accordance with the current legislation/regulations on counteracting the legalization (laundering) of funds obtained by criminal means. This includes files with suspicious activity reports, documentation on monitoring accounts for legalization (laundering) of funds obtained by criminal means, etc. These records must be kept for at least 5 years.

GAMEDEV LLC

1/3 YAROSLAVSKY, KYIV, 04071, UKRAINE

Акция AML policy SlotsCity от Slots City®