Правила гри

Зміст

1. Вступ

2. Заборона на участь в азартних іграх і на заперечування результатів таких ігор

3. Принципи організації азартних ігор на вебсайті

4. Ставка, виплата, win

5. Права й обов'язки Клубу та гравця

6. Ігрові автомати (слоти)

7. LIVE

8. Рулетка

9. Картярські автомати

9.1. Блекджек.
9.2. Баккара.
9.3. Three Card Rummy.
9.4. Top Card Trumps.
9.5. Triple Edge Poker.

1. Вступ

1.1. Дані Правила проведення азартних ігор (далі по тексту – «Правила») на веб-сайті slotscity.ua (далі – «вебсайт»), власником якого є ТОВ «ГЕЙМДЕВ» (далі по тексту – «Клуб»), Ліцензія на здійснення діяльності в сфері організації та проведення азартних ігор казино в мережі Інтернет видана на 5 років, Комісією з регулювання азартних ігор і лотерей, рішення про видачу ліцензії № 47 від 10.02.2021 р, не суперечать законодавству України, а також повністю відповідають вимогам і забезпечують виконання:

  • Конституції України,
  • Податкового кодексу України,
  • закону України «Про державне регулювання діяльності з організації та проведення азартних ігор» (далі по тексту – «Закон»),
  • постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження ліцензійних умов у сфері організації і проведення азартних ігор»,
  • «Правил та умов» ігрового онлайн-клубу Slots City.
  • правил розробників і провайдерів азартних ігор, представлених на сайті.

1.2. Терміни, що використовуються в даних Правилах, і не визначені в них, відповідають визначенню термінів в Законі і в «Правилах та умовах» Клубу.

1.3. Правила складені українською мовою і переведені на англійську та російську мову. Всі варіанти Правил доступні для гравців і відвідувачів на вебсайті та в мобільному додатку Slots City.

На початок Правил

2. Заборона на участь в азартних іграх та на заперечування результатів таких ігор

2.1. У відповідності та згідно до Закону, брати участь в азартних іграх на вебсайті забороняється таким фізичним особам:

  • які на дату участі у грі не досягли віку у 21 рік;
  • недієздатним і обмежено дієздатним;
  • які мають, згідно до законодавства, відповідні заборони та / або обмеження;
  • внесеним до Реєстру осіб, яким обмежено доступ до гральних закладів та / або обмежена участь в азартних іграх;
  • визнаним Клубом небажаними;
  • зазначеним в п.п.5.4 і 5.5 «Правил та умов» Клубу.

2.2. Для верифікації (ідентифікації, встановлення даних) гравця використовуються методи та процедури, передбачені в статті 8 «Правил та умов» Клубу.

2.3. Гравець не має право заперечувати результати азартної гри на вебсайті, незалежно від того, принесла зроблена ним ставка виграш чи ні, а також вимагати повернення здійсненої ставки після запуску гри.

На початок Правил

3. Принципи організації азартних ігор на вебсайті

3.1. Всі ігри, представлені на вебсайті, мають відповідні сертифікати і фізично розміщуються на стороні провайдерів (постачальників) або виробників ігор. Це означає, що Клуб не має до них безпосереднього доступу, а отже, не може впливати на результати азартних ігор.

3.2. Результати азартних ігор визначаються з використанням генераторів випадкових чисел, також розташованих на незалежних від Клубу ресурсах.

3.3. Відсоток повернення (RTP – Return to Player, повернення гравцеві) – середній відсоток від суми отриманих від гравців ставок, який повертається гравцям (в т.ч. як виграш) при здійсненні одного мільйона пусків на конкретному ігровому автоматі, встановлюється та вказується в інструкції виробником ігрового автомата, і перебуває в межах 92-98%.

3.4. Клуб безпосередньо організовує і проводить азартні ігри в мережі Інтернет в рамках затверджених ліцензійних умов та забезпечує, зокрема, сервіс для гравця, можливість здійснення ставок і отримання виплат, технічну підтримку, консультації, зручність, дотримання принципів відповідальної гри, виконання законодавства України, пов'язаного з азартними іграми і податковими зобов'язаннями.

3.5. У разі виникнення збою або несправності в будь-якій грі на вебсайті, всі поточні результати ігрового сеансу, а також виплати анулюються провайдером гри.

На початок Правил

4. Ставка, виплата, win

4.1. Для здійснення гравцем ставки на вебсайті необхідна наявність достатньої суми коштів на його реальному рахунку (для всіх ігор) або на бонусному рахунку (з бонусного рахунку відігруються бонусні кошти з заданим вейджером – виключно в ігрових автоматах з барабанами, що обертаються). Детальніше – в «Правилах та умовах» Клубу, ст.ст.11-12.

4.2. Гравець робить ставку / ставки, величина якої / яких визначається бажанням гравця, наявністю необхідної суми коштів на його ігровому рахунку і лімітами, встановленими в конкретній грі. Після початку гри величина ставки змінюватися не може, за винятком випадків, передбачених правилами конкретної гри.

4.3. Виплата – фінансова операція з перерахування на банківський рахунок гравця з його ігрового рахунку суми, яку він вказав до виведення в розділі Каса.

4.4. Виплата може бути Поверненням або Виграшем.

4.4.1. Повернення – сума, яка перераховується гравцеві і не перевищує загальний підсумок сум, внесених гравцем на ігровий рахунок, зменшений на загальний підсумок всіх повернутих / виплачених такому гравцеві сум.

4.4.2. Виграш – сума грошових коштів, яка виплачується гравцеві і не перевищує загальний підсумок коштів, внесених гравцем на ігровий рахунок, зменшений на загальний підсумок всіх повернених / виплачених такому гравцеві сум.

В рамках певної Виплати одна частина суми може бути Поверненням, а інша – Виграшем.

4.5. Порядок і процедура отримання гравцем Виплат докладно описана в «Правилах та умовах» Клубу, ст.10.

4.6. Результат гри.

4.6.1. Ігровий сеанс – епізод ігрового процесу в період між початком конкретної гри та її закінченням.

4.6.2. Успішний ігровий сеанс, успішний сеанс – це сеанс, результат якого (без урахування здійснених ставок, що мають відношення до даного сеансу) більше нуля.

4.6.3. Результат гри або win – це сума, яка зараховується на рахунок гравця після закінчення гри за підсумками ігрового сеансу.

На початок Правил

5. Права й обов'язки Клубу та гравця

5.1. Клуб має право:

5.1.1. Вимагати від гравця надання документів для верифікації, відповідно до законодавства України;

5.1.2. У разі виникнення сумнівів, провести верифікацію гравця в режимі відеоконференції;

5.1.3. Заблокувати акаунт гравця, який:

  • не пройшов верифікацію;
  • надав про себе неправдиві відомості;
  • використав для поповнення рахунку та / або для отримання виплати платіжну картку, що належить третій особі;
  • створив кілька акаунтів, які фактично використовуються ним одним;
  • використовував програми, предмети, алгоритми і т.ін., здатні вплинути на результати азартної гри;
  • не виконує обов'язки гравця;
  • порушує законодавство України, «Правила та умови» Клубу, ці Правила.

5.1.4. У випадках і в порядку, передбаченими Законом, а також «Правилами та умовами» Клубу, внести гравця до Реєстру осіб, яким обмежено або заборонено доступ до гральних закладів та / або участь в азартних іграх;

5.1.5. Проводити на вебсайті та на інших онлайн і оффлайн майданчиках і ресурсах акції, турніри, конкурси і т.ін., що не суперечать Закону, заохочувати гравців до активності, ввічливого ставлення один до одного та до співробітників Клубу, дотримання законодавства України (в тому числі, щодо дотримання принципів відповідальної гри), «Правил та умов» Клубу, даних Правил;

5.1.6. Нараховувати гравцям на різних умовах різноманітні види бонусів, якщо це не суперечить законодавству України.

5.2. Клуб зобов'язаний:

5.2.1. Виключити можливість участі в азартних іграх осіб, які не досягли 21-річного віку, а також тих, щодо яких обмеження передбачені Законом;

5.2.2. Вживати заходів щодо боротьби з ігровою залежністю (лудоманією);

5.2.3. Проводити на вебсайті тільки дозволені Законом види азартних ігор, в рамках отриманої ліцензії;

5.2.4. Вживати заходів щодо забезпечення безперебійної роботи ігор, представлених на вебсайті, а в разі збою на вебсайті, щоякнайшвидше відновлювати його роботу в повному обсязі;

5.2.5. Надавати гравцям консультації щодо правил ігор, RTP, що забезпечується іграми, щодо порядку здійснення на вебсайті фінансових операций, змісту «Правил та умов» Клубу і т.ін.

5.2.6. Дотримуватись встановлених, однакових для всіх гравців правил та умови азартних ігор;

5.2.7. Забезпечувати дотримання принципів прозорості, відкритості, рівності та об'єктивності під час проведенні азартних ігор;

5.2.8. Не вчиняти дій, які можуть мати вплив на результати азартних ігор, вживати заходів щодо виключення можливості зовнішнього впливу на такі результати;

5.2.9. Використовувати при організації та проведенні азартних ігор онлайн-систему, виключити можливість несанкціонованого втручання в її роботу або створення умов для заздалегідь визначеного результату гри;

5.2.10. Фіксувати в онлайн-системі Клубу, яка з'єднана каналами зв'язку в режимі реального часу з Державною системою онлайн-моніторингу (після її запуску), кожної операції щодо прийняття ставки, виплати повернення, виграшу, а також інші операції, визначені порядком функціонування Державної системи онлайн-моніторингу;

5.2.11. Не проводити лотерей і не надавати гравцям будь-яких компенсацій зменшення балансу на їх ігровому рахунку;

5.2.12. Забезпечувати гравцям можливість здійснювати ставки в рамках балансу їх ігрового рахунку в будь-яких іграх, представлених на вебсайті;

5.2.13. Забезпечити гравцям, які успішно пройшли верифікацію, можливість в безготівковій формі, у відповідність до статті 10 «Правил та умов» Клубу:

  • поповнення ігрового рахунку,
  • отримання повернення раніше внесених коштів без комісії і оподаткування,
  • отримання виграшу;

5.2.14. Виключити можливість прийняття від гравців ставок в кредит (з розстрочкою платежу) або з наступною оплатою, крім можливості поповнення ігрового рахунку кредитними або дебетовими платіжними картами при наявності авторизації платежу, не надавати гравцям позик для участі у грі;

5.2.15. Розглядати скарги гравців й інших осіб, в тому числі в електронній формі, надавати на них відповіді в терміни, визначені «Правилами та умовами» Клубу;

5.2.16. Вживати заходів щодо виключення можливості отримання виплат (повернень або виграшів) з ігрового рахунку гравця будь-якими третіми особам, у тому числі особам, на користь яких гравець пропонує здійснити виплату (крім випадків звернення щодо повернення внесків, зроблених неповнолітнім, недієздатною особою або особою, цивільна дієздатність якої обмежена, або особою, внесеною до Реєстру осіб, яким обмежений доступ до гральних закладів та / або участь в азартних іграх, якщо особа, яка звертається за виплатою повернення, є законним представником такої особи).

5.3. Гравець має право:

5.3.1. Самостійно приймати рішення щодо участі в азартній грі, якщо він не підпадає під жодну з категорій, наведених в статті 2 даних Правил;

5.3.2. Поповнювати свій ігровий рахунок з використанням банківської платіжної картки Visa або MasterCard у валюті, що використовується на вебсайті, перебуваючи як в Україні, так і за її межами, будучи як резидентом України, так і нерезидентом;

5.3.3. Самостійно обирати будь-яку гру з представлених на вебсайті;

5.3.4. Приймати рішення щодо розміру ставки в межах балансу на своєму реальному або бонусному (тільки для слотів з барабанами, що обертаються) ігровому рахунку;

5.3.5. Подавати заявку на виплату коштів в межах балансу свого реального рахунку;

5.3.6. Звертатися до служби підтримки Клубу з фінансових, організаційних питань, щодо порядку участі в азартних іграх на вебсайті, а також для роз'яснення правил конкретних ігор.

5.4. Гравець зобов'язаний:

5.4.1. Дотримуватися законодавства України, а також законів країни свого проживання або громадянства щодо:

  • організації та проведення азартних ігор,
  • відмивання коштів, отриманих злочинним шляхом,
  • оподаткування,
  • захисту персональних даних,
  • дотримуватися положень, викладених в даних Правилах, а також в «Правилах та умовах» Клубу,
  • дотримуватися принципів відповідальної гри.

5.5. Незнання законів, цих Правил, а також «Правил та умов» Клубу, представлених на вебсайті, не є виправданням для їх недотримання або порушення.

На початок Правил

6. Ігрові автомати (слоти)

6.1. Назва «слот» походить від англійського «паз». Це проріз в корпусі механічного автомата, в яку опускалися монети для здійснення ставки перед початком гри.

6.2. Слоти на вебсайті є (в більшості) програмними імітаторами класичних механічних ігрових автоматів, що складалися з кількох барабанів (reels), що оберталися, з натягнутими на них стрічками, на яких були нанесені певні символи.

6.3. У кожному ігровому автоматі міститься інструкція, що описує правила гри. Але існують загальні правила, які є дійсними для більшості слотів.

6.4. Символи.

6.4.1. Тематичні символи. Сучасні слоти присвячені певній тематиці. Тому в них присутні символи, відповідно до обраної теми. Як правило, таких символів нанесено на стрічки барабанів менше, ніж картярських, випадають вони рідше, але цінуються дорожче й приносять быльші результати гри.

6.4.2. Картярські символи. Такі символи без змін зустрічаються в більшості слотів. По суті, вони заповнюють місце на стрічках в проміжках між тематичними символами.

Найбільш поширені картярські символи: А (ACE – Туз), K (King – Король), Q (Queen – Дама), J (Jack – Валет). А також символи 9 і 10.

Ці символи випадають на барабанах часто, але результати ігор, в разі успішного сеансу, приносять менші, ніж тематичні.

6.4.3. Спеціальні символи.

6.4.3.1. У багатьох слотах певним символам, досить цінним у тематиці слота, присвоюються певні функції. Інформація щодо цих символів подається в інструкції до ігрового автомату.

6.4.3.2. Wild (англ. – в значенні «навмання») – підміняє будь-який інший символ (крім Scatter), якого може не вистачати у безперервному ланцюжку однакових символів для формування конкретної результативної лінії.

6.4.3.3. Scatter (англ. – розсіювання) – це символ-тригер, який, випадаючи на барабанах в кількості (як правило) від трьох і більше, запускає бонусну серію фріспинів. Таку назву символу обумовлено тим, що конкретне місце, на якому Scatter розташується після зупинки барабанів, значення не має. Головне – їх кількість. Що більше їх випаде, тим більше фріспинів в даній грі буде надано. Призові обертання барабанів відкручуються в режимі автогри. Ставка в них має те саме значення, за якого випали символи Scatter, що запустили бонусну гру.

6.4.4. Цінність символів. Результат гри, який приносить кожен символ, розташовуючись на результативній лінії, обов'язково відображається в інструкції, яка міститься в самому ігровому автоматі.

При цьому, у відповідній таблиці (Paytable, «i» і т.п.) зображуються самі символи і вказується, яка їх кількість який результат забезпечує в разі формування результативної лінії після зупинки барабанів.

Як правило, це динамічна таблиця, і відображені в ній значення результатів прив'язані до обраної ставки з розрахунку на одну лінію (а не на загальну ставку, в якій враховані всі активні ліній). Тобто значення результатів гри в таблиці змінюються зі зміною значення ставки.

Якщо таблиця символів в інструкції слота не динамічна, то в ній вказуються для кожного символу коефіцієнти, на які буде помножено значення ставки за одну лінію у випадку успішного спіну.

Чим більше однакових символів бере участь у формуванні результативної лінії (як правило, від 2 або 3 символів і більше), тим вищим є результат гри.

6.5. Результативні лінії.

6.5.1. Після зупинки барабанів однакові символи (можливо, з урахуванням wild символу) шикуються на лінії певної конфігурації (результативній лінії) в безперервний ланцюжок, починаючи з крайнього лівого барабана.

6.5.2. Як правило, результативних ліній в слоті кілька (іноді десятки тисяч – в технології Megaways). Загальна ставка, яка списується з рахунку гравця після скоєння спину, дорівнює базовій ставці, помноженій на кількість активних результативних ліній (в технології Megaways списується лише вартість ставки на одну лінію).

6.5.3. У більшості ігрових автоматів є можливість зменшити кількість активних результативних ліній, тобто ліній, розташування на яких однакових символів зараховується як успіший ігровий сеанс для поточної ставки.

Це зменшує величину загальної ставки (total bet), але, в той же час, знижує ймовірність успішного ігрового сеансу.

6.5.4. Конфігурації результативних ліній представлені в інструкціях до слотів. Якщо в результаті спина зіграло кілька ліній, результати по кожній з них підсумовуються в загальний результат гри.

6.6. Автогра (автозапуск, автостарт). У багатьох автоматах є можливість запуску безперервної серії обертань барабанів, тобто спинів (їх кількість задається в настройках), з автоматичним списанням ставок (обраної величини) за кожне таке обертання і з автоматичним нарахування результатів кожного сеансу. Автогра зупиняється якщо:

  • виконана задана в настройках кількість запусків;
  • закінчилися кошти на рахунку (реальному або бонусному), з якого відбувається списання ставок;
  • автогра зупинена гравцем.

6.7. Ризик-гра (gamble)

6.7.1. Деякі слоти надають можливість поліпшити результат конкретного ігрового сеансу. Після вдалого спину гравцеві пропонується можливість взяти участь в ризик-грі: з'являється відповідний напис на одній з кнопок, а слот переходить в режим очікування рішення гравця – зарахувати отриманий результат гри як є або спробувати поліпшити його.

6.7.2. Якщо гравець обирає ризик-гру, перед ним з'являються гральні карти з можливістю зробити до 5 ходів. Варіанти ризик-ігри:

  • вгадати колір масті карти дилера (чорна або червона) – кожен вдалий хід збільшить вже наявний результат в 2 рази, тобто при першому успішному ході вихідний результат спину помножиться на 2, на другому – на 4, а далі на 8, 16 і 32;
  • вгадати яка з кількох перевернутих карт старше, ніж відкрита карта дилера, – кожен успішний хід також збільшить вже наявний результат в 2 рази;
  • вгадати масть карти дилера (піку, треф, бубна або черва) – кожен вдалий хід збільшить вже наявний результат в 4 рази, тобто при першому успішному ході вихідний результат спину помножиться на 4, на другому – на 16, а далі на 64, 256 і 1024.

6.7.3. Перший же не вгаданий результат призводить до обнулення і початкового результату спину, і його помножень, досягнутих на попередніх етапах ризик-гри.

6.7.4. Гравець може в будь-який момент відмовитися від подальшої участі в ризик-грі, додавши вже отриманий результат до свого балансу.

6.7.5. У деяких слотах задано обмеження на максимальний результат, якого може досягти гравець в ризик-грі.

6.8. Спин, початок і закінчення гри.

6.8.1. Спин (від англ. spin – «обертання») – це частина ігрового сеансу (з попередньо визначеною ставкою) між запуском обертання барабанів слоту та їх повною зупинкою, коли символи вибудовуються у певну комбінацію.

6.8.2. Фріспин (free spin, FS, від англ. free – безкоштовно) – це спін, за якого не відбувається списання суми встановленої гравцем ставки з його рахунку. Фріспіни або нараховуються Клубом в якості бонусів, або надаються в конкретних слотах як призова серія обертань (бонусна гра).

6.8.3. Гра в слотах починається в момент запуску обертання барабанів.

6.8.4. Гра закінчується, коли встановлені остаточні результати ігрового сеансу. В одному випадку це може бути зупинка барабанів (завершення спину) і фіксація результату комбінації символів на них. В іншому – завершення призовий серії обертань фріспинів. У третьому – завершення ризик-гри.

6.8.5. У разі успішного сеансу, результат гри відразу надходить на рахунок гравця. Якщо ставка здіснювалася з реального рахунку, результат зараховується на реальний рахунок, а якщо з бонусного – то на бонусний.

На початок Правил

7. LIVE

Ігри з живим дилером онлайн відбуваються, в основному, за тими ж правилами, що й ігри в аналогічних автоматах: рулетках, картах і т.ін. Конкретні специфічні особливості оголошуються дилером окремо.

Також дилер вголос, російською або англійською мовою, оголошує про прийом ставок, про початок гри, про закінчення гри і про її результати. Списання ставок з рахунку гравця і нарахування результатів гри відбувається в автоматичному режимі практично миттєво.

На початок Правил

8. Рулетка

8.1. Це циліндрична азартна гра, учасники якої, визначаючи комбінації чисел, кольорів або інших ознак за допомогою колеса, що обертається, перемагають, в залежності від розміру зробленої ними ставки та встановленого на початку гри коефіцієнту обчислення суми результату гри.

Кожний різновид рулетки на вебсайті має свої особливості, описані в інструкції до самої рулетки. Тут будуть розглянуті загальні положення, характерні для всіх рулеток.

8.2. Колесо рулетки розбите на 37 секторів в європейському варіанті (з одним сектором «зеро») і на 38 секторів – в американському варіанті (з двома секторами «зеро»). На колесі, в певному порядку, розрахованому винахідником рулетки французьким математиком Блезом Паскалем для рівномірного розподілу шансів, розташовані числа від 0 до 36.

8.3. Число 0 (і 00 в американській рулетці) займає сектор зеленого кольору. Інші кольори секторів чергуються: чорний – червоний. Парні і непарні числа чергуються не завжди.

8.4. Якщо розділити колесо рулетки навпіл лінією від 0 до 5-10 (в американській – від 0 до 00), то суми чисел на кожній половині будуть однакові – по 333.

8.5. Також, на кожній половині розташовані:

  • по 9 чисел кожної пари червоне-чорне і парне-непарне;
  • по 6 чисел кожної дюжини (1-12, 13-24 та 25-36);
  • по три числа кожної групи з шести (1-6, 7-12, 13-18 і т.д.).
  • На половині праворуч від нуля – 9 чорних малих чисел (2, 4, 6, 8, 10, 11, 13, 15, 17) і 9 червоних великих чисел (19, 21, 23, 25, 27, 30, 32, 34 , 36).
  • На половині зліва від нуля – навпаки, 9 чорних великих (20, 22, 24, 26, 28, 29, 31, 33, 35) і 9 червоних малих чисел (1, 3, 5, 7, 9, 12, 14, 16, 18).

8.6. В американській рулетці «зеро» і «подвійне зеро» розташовані один навпроти одного. Після двох парних йдуть два непарних числа. Непарні числа знаходяться навпроти вищих парних (навпроти 1 знаходиться 2, 9 – навпроти 10 і т.ін.).

8.7. Після того як зроблені необхідні ставки, відбувається запуск колеса рулетки (spin) і одночасно вкидання кульки в улоговину колеса (трекбол) в напрямку, протилежному його обертанню. Це є початком гри.

8.8. Сектор, в паз якого потрапляє кулька, є призовим. Причому, в облік йде все: номер сектору, колір, парне-непарне, старша половина ряду чисел на колесі або молодша, номер дюжини тощо.

Залежно від того, на яку категорію була зроблена ставка, такий win і буде нарахований. Після оголошення результатів по зробленим ставками гра вважається закінченою.

8.9. Мистецтво гри в рулетку полягає в умінні розміщувати ставки на полях. У кожної рулетки в окремих видах ставок існують обмеження для мінімальної і максимальної ставки.

8.10. Поля для розміщення ставок.

8.10.1. Внутрішнє (числове поле, номери) – це поле, в якому числа розташовані, починаючи з 0 вгорі, а далі поспіль в три колони – по горизонталі 1-2-3 і т.д. до 34-35-36, з позначенням кольору сектора кожного числа.

8.10.2. Зовнішнє поле (шанси) – тут ставки робляться відразу на кілька чисел, об'єднаних певним критерієм – колір, парність і т.д. Шанси на вдалий ігровий сеанс у таких ставок вище, але результати гри менші, ніж у внутрішньому полі.

8.10.3. Поле усних ставок (є в деяких рулетках) – це racetrack (або просто track) – овал, на якому числа розташовані в послідовності, як на рулетці. Тут робляться ставки на числа, розташовані на колесі поспіль.

8.11. Для управління грою можуть використовуватися такі кнопки:

  • Undo (скасування останньої ставки),
  • Clear all (скасування всіх ставок),
  • Spin / Rebet (запуск кульки з новою ставкою / з останньої зробленою ставкою),
  • Double (подвоєння зробленої ставки).

8.12. Ставка (bet) робиться чіпом (chip – фішка) з представленного набору. Наприклад:

1 (пенні), 2 (two), 5 (нікель), 10 (дайм), 25 (квотер), 50 (хав), 100 (бак).

8.12.1. Може бути присутнім нульовий чіп Cross – з хрестиком, він видаляє з поля вже поставлений чіп або «прощупує» склад ставки.

8.12.2. У будь-який онлайн-рулетці достатньо підвести курсор до точки здійснення ставки, і всі сектори, залучені в цю ставку, відзначаться зниженим контрастом. У мобільній версії для подібної індикації потрібно зробити ставку в потрібному місці нульовим чіпом.

8.13. Ставки на внутрішньому полі.

8.13.1. Це поле складається з трьох колонок по 12 чисел в кожній, розташованих на червоних і чорних полях, як на колесі, в порядку зростання. Починаючи з 0 на зеленому полі в п'ятикутнику, розташованому найближче до колеса.

8.13.2. Тут чіпи ставляться безпосередньо на числа або їх поєднання. Ймовірність вдалого сеансу – найменша, але результати гри, в разі успіху, – найбільші. Наведені на самому полі коефіцієнти відображають порядок результату успішного сеансу, але можуть відрізнятися в конкретних рулетках.

8.13.3. Straight Up (Стрейт Ап) – пряма ставка. Чіп ставиться безпосередньо на число – від 0 до 36. Якщо пощастить, результат ігрового сеансу буде в 35 разів більше ставки! Тобто, поставивши 10 гривень, можна виграти 350!

8.13.4. Але якщо випадає 0 (зеро), жодна інша ставка (крім тих, що містять 0) не зіграє. Такими, що не зіграли, вважаються навіть ставки на зовнішніх полях і полях усних ставок (див. далі). З одним винятком: рівні ставки (з коефіцієнтом 1 – червоне / чорне, парне / непарне, більше / менше) також не є такими, що відіграли, але залишаються на своїх місцях для участі у наступному спині.

8.13.5. Split up, Split (Спліт Ап) – ставка на пару чисел, що примикають одне до одного вертикально або горизонтально. Фішка ставиться на лінію між ними. Коефіцієнт результату гри становить 17.

8.13.6. Street (Стріт – ряд) – ставка на поперечний ряд, що включає три числа (приклад: 4-5-6). Ставиться на лінію в основі ряду з боку шансів, тобто на зовнішню лінію меншого з чисел ряду. Коефіцієнт = 11.

8.13.7. Split, Basket (в деяких рулетках) – теж на три числа, але за участю 0. Ставиться на точку з'єднання лінії, що розділяє числа 1/2 або 2/3 з п'ятикутником зеро. Коефіцієнт може бути = 11.

8.13.8. Corner, Square (Кут, Каре, Хрест) – на чотири числа. Чіп ставиться на перетині ліній всередині квадрату з чотирьох чисел. Перший Конер, за участю 0, ставиться біля основи лінії, яка відділяє сектор зеро від секторів 1-2-3. При позначенні каре називають найменше та найбільше число. 22-26 означає ставку на 22, 23, 26, 25. Коефіцієнт = 8.

8.13.9. Six line (Сикс Лайн) – ставка на 6 чисел в двох суміжних рядах. Чіп розташовується на лінії, яка відділяє внутрішнє поле від шансів, в точці примикання лінії розділу беруть участь в ставці рядів. Коефіцієнт = 5.

8.14. Ставки на зовнішнє поле.

8.14.1. Прості шанси або Рівні ставки. Виплата – один до одного. 100 поставили – 100 повернули. Одним чіпом «накривається» відразу половина всіх чисел колеса рулетки – 18!

8.14.1.1. 1-18 або 19-36 – малі і великі числа. Коефіцієнт = 1.

8.14.1.2. Even (парні) / Odd (непарні). Щоб запам'ятати: чотири літери – парне, три букви – непарне. Коефіцієнт = 1.

8.14.1.3. Red / Black – червоне і чорне. Вгадати колір сектору. Коефіцієнт = 1.

8.14.2. Подвійні шанси. Ставки на 12 чисел відразу. Коефіцієнт = 2.

8.14.2.1. Dozen – Дюжина. Перша (first) – 1-st 12, поле знаходиться під першим блоком, що об'єднує числа з 1 до 12. Друга (second) – 2-nd 12, – під числами з 13 по 24. Третя (third) – 3-rd 12, – під числами з 25 по 36.

8.14.2.2. Column – Колона. Знаходяться під числовим полем з боку, протилежного колесу. На них написано «2 to 1», тобто коефіцієнт 2, як і в дюжинах. Нумеруються згідно до цифри на вершині колони (під «зеро») – перша, друга, третя.

8.15. Трек, Поле усних ставок, Racetrack (сусіди і серії).

8.15.1. Розташування чисел на Racetrack прив'язується не до послідовності по зростаючій (як на внутрішньому полі), а до порядку їх розміщення на колесі рулетки. Овал нагадує трек для велогонок, звідси і його назва.

8.15.2. У французькій рулетці допускається повідомляти круп'є (дилеру) свої ставки голосом, кинувши йому фішку. А той, у свою чергу, робить ставки саме на Racetrack. Тому назви серій (або секторів) в цьому полі написані по-французьки.

8.15.3. Tiers («тиер» – третина) – 12 чисел зліва направо (від 33 до 27), навпроти «зеро». Мала серія, series 5/8. Ставка на це поле автоматично задіє спліти: 5/8, 10/11, 13/16, 23/24, 27/30 і 33/36. Отже, при виборі цієї серії, відбувається установка 6 чіпів обраного номіналу на суміжні лінії відповідних пар номерів на внутрішньому полі. Відповідно, коефіцієнт номеру, що зіграв, буде дорівнювати 17.

8.15.4. Orphelins («орфелан» – сирота) – 8 цифр, з яких 5 цифр знаходяться зліва від зеро (від 9 до 1) і 3 праворуч (від 17 до 6). На номерах Внутрішнього поля ця серія виглядала б так: в номер 1 – один чіп («сирота»), і ще по одному на сплити 6/9, 14/17, 17/20, 31/34. Разом – 5 чіпів одного номіналу.

8.15.5. Voisins de zero («вуазан де зеро» – сусіди «зеро») – 17 наступних цифр зліва направо (від 22 до 25). Велика серія, series 0/2/3. Включає сплити: 4/7, 12/15, 18 / 21, 19/22, 32/35. А також по два чіпи на стріт 0-2-3 і на каре 25-29. Разом - 9 чіпів!

8.15.6. Є також блок з 7 цифр під назвою zero spiel («зеро шпиль» німецьк. – гра на «зеро») від 12 до 15. Ця серія є підмножиною попередньої, але в дещо іншій конфігурації. Це три спліта 0/3, 12/15, 32/35 і одна пряма ставка в номер 26. Разом 4 чіпа.

8.15.7. Існує також можливість зробити ставку «безпосередньо на колесо», прихопивши для вірності пару навколишніх осередків. Параметр Neighbours (англ. – сусіди) дозволяє задати діапазон сусідніх секторів від 0 до 8, з кожного боку від обраної. Відповідно, чіпів на ставку піде в кількості, що дорівнює цьому параметру, помноженому на два, плюс 1.

8.16. Можливість відстежувати статистику спинів. Власні унікальні комбінації вдалих ставок. Гнучкі настройки під потреби гравців. Все це істотно спрощує гравцеві можливість покрити ставками номерам позицій, на яких зупиниться кулька.

На початок Правил

9. Картярські автомати

9.1. Блекджек.

Мета гри в блекджек – зібрати комбінацію карт з кількістю очок, більше, ніж у дилера. Максимальна допустима сума очок – 21. Все, що більше – перебір, тобто автоматичний програш.

Найсильніша комбінація – це блекджек, тобто 21 очко, складене з двох карт: туза і карти, вартістю в 10 очок, які прийшли під час першої роздачі.

Звичайний блекджек грається за допомогою 6 колод по 52 карти, без джокера, які перетасовуються разом – виходить 312 карт.

Оскільки карти перетасовуються не після кожної гри, то, запам'ятовуючи кількість десяти-очкових карт і тузів, що вже зіграли, теоретично, можна оцінити приблизну ймовірність приходу блекджека на руку гравця або дилера.

Існує блекджек на одну колоду. Там колода перетасовується після кожного раунду.

Переваги карт-чисел дорівнюють їх номіналу, тобто 2 дає два очка, 3 – три очки і т.д.

Всі картинки (K – король, Q – дама і J – валет) приносять по 10 очок і тому, практично, в усіх комбінаціях блекджека вони розглядаються, разом з Десяткою, як одна карта.

Туз, виходячи з вигоди гравця, може давати 1 очко або 11. Комбінація, в якій Туз може розглядатися тільки як 1 очко (11 очок вже дасть перебір), називається жорсткою рукою (hard hand), а комбінація, в якій туз може дорівнювати і 1, і 11 – м'якою рукою (soft hand).

Ставка на гру. Гравець вибирає з набору фішок ставку і далі просто клацає на столі по маркеру ставки, в якому розташовуються його ставки-фішки. Фішка тут же займає там своє місце. Гравець може ще додати на маркер ставки фішки необхідного номіналу аналогічним чином, але в межах діапазону, допустимого в конкретному картярському автоматі. У деяких ігрових автоматах гравець може грати в одну, дві або три руки, роблячи на кожній руці свою ставку.

Початок гри. Після того як ставка (ставки) зроблена (зроблені), гравець натискає на «Роздати» або «Старт». Це є початком гри.

Дилер роздає гравцеві (гравцям) по дві карти, обидві відкриті. І собі роздає дві карти, але одну відкриту, а другу – закриту. Або ж дилер роздає собі тільки одну карту – відкриту.

Оцінивши свої карти і маючи на увазі відкриту карту дилера (особливо якщо це туз або десятка), гравець здійснює одне з наступних дій.

1. Іще (Hit). Гравець отримує раз по раз по одній карті, поки не набере 21 очко, або отримає перебір (Bust), тобто набере більше 21 очка, або ж натисне «Досить» і зафіксує свій результат.

2. Досить (Stand). Гравець вибирає цей варіант, коли більше не має наміру збільшувати результат роздачі на своїй руці.

3. Подвоїти (Double). Якщо перспективи гравця після отримання перших двох карт (і тільки в цей момент) представляються дуже обнадійливими, гравець, вибираючи даний варіант, подвоює зроблену ним ставку і отримує додатково тільки одну карту, після чого його результат або згорає (перебір), або автоматично фіксується.

4. Розділити (Split). Якщо гравець отримав дві однакові карти, він може розділити руки. При цьому він робить ставку такого ж розміру на нову руку, отримує на обидві руки ще по одній карті і продовжує грати окремо по кожній руці. Причому, якщо на одну з рук знову прийде така ж карта, гравець знову може Розділити.

Як правило, якщо поділяються два туза, то додатково до них роздається тільки одна карта.

У блекджек з одною колодою Split можна робити тільки один раз.

5. Страховка (Insurance). Гравець може застрахувати себе від блекджеку у дилера в розмірі, що не більше половини ставки. Детальніше – в описі визначення результатів гри.

6. Відмова від гри (Surrender). У деяких різновидах блекджека існує можливість здатися, якщо у гравця погана карта, а у дилера – десятка або туз. Тоді гра по даній руці зупиняється, а гравцеві повертається половина його ставки.

Гра дилера. Після того як результати за всіма руками гравців зафіксовані, дилер зобов'язаний здати собі карти. Він може не здавати собі карти, а просто показати закриту карту, якщо на всіх руках гравця перебір. В іншому випадку дилер здає собі карти доки його результат стане рівним 17 або більше. Він зобов'язаний також взяти додаткову карту на м'яких 17 (тобто якщо у дилера є Туз, який вважається за 11). Після цього дилер зупиняється, відбувається підрахунок результатів, розрахунок і на цьому гра закінчується.

Визначення результатів гри.

1. Якщо гравець набрав менше, ніж дилер, або у нього перебір, він програє свою кінцеву ставку (тобто первісну ставку, або в два рази більшу за неї, якщо ставка подвоювалася – Double).

2. Якщо у гравця і дилера однаковий результат (Push), гравцеві повертається його ставка та всі залишаються при своїх (не враховуючи випадку зі страховкою).

3. Якщо у гравця блекджек, відкривається друга карта дилера. Якщо у дилера немає блекджеку (навіть якщо у нього просте 21 очко – не важливо), – на додаток до повернення ставки гравець отримує суму у відношенні 3: 2 до зробленої ним ставки, тобто в 1,5 рази більше зробленої ним ставки.

Якщо ж у дилера теж блекджек, тоді фіксується нічия (Push) – усі залишаються при своїх.

Однак, якщо гравець, отримавши блекджек, погодиться прийняти в якості результату гри, на додаток до повернення ставки, не 1,5 свої ставки, а тільки 1 ставку (тобто у співвідношенні 1:1), тоді він отримує результат гри в зазначеному розмірі негайно, а друга карта дилера навіть не перевіряється.

4. Після першої роздачі, якщо у дилера перша карта – 10 очок або туз, гравець може застрахувати себе від блекджека у дилера, внісши додаткову ставку, розміром не більше половини початкової. Тоді, якщо у дилера виявиться блекджек, гравець отримає результат гри в розмірі подвоєної страховки, але втратить свою ставку. А якщо у дилера буде не блекджек, тоді гравець втрачає внесену страховку, а його ставка грає з дилером за загальними правилами.

Дані правила є загальними, але в будь-якому конкретному картярському автоматі блекджек можуть існувати свої додаткові особливості, які описані безпосередньо в інструкції до нього.

На початок Правил

9.2. Баккара.

Ця гра нагадує рулетку, тільки без колеса. Гравець всього лише визначає розміри ставок, розміщує їх на ігровому столі в потрібних місцях. Все інше відбувається без його участі, але за строго заданими правилами. У грі беруть участь одночасно 6 колод по 52 карти.

Початок гри. Ставки зроблені, розставлені на столі. Якщо якась ставка не прийнята, натисніть на кнопку «Ліміти ставок» і переконайтеся, що ви в них вклалися. Далі, натискаємо на кнопку «Роздати» – це є початком гри.

Роздається по дві карти гравцеві (Player) і дилеру (Banker). Далі, за чітким алгоритмом, що враховує кількість очок у гравця і дилера (алгоритм описаний в інструкції до гри), відбувається (або не відбувається) роздача по третій карті гравцеві і / або дилеру.

Перемога одного або іншого полягає в отриманні більшої кількості очок. Але більше 9 очок бути не може в принципі, виходячи з використання методу їх підрахунку. Поняття «перебір» в Баккара відсутнє.

Підрахунок очок. Туз дає 1 очко. Карти-числа від 2 до 9 дають кількість очок за їх номіналом. 10 і все картинки дають по 0 очок. Якщо сума очок на руці – двозначне число, то враховується тільки друга цифра. Вона і визначає результат. Наприклад, якщо у дилера 9 і 5, в сумі це дає 14. Значить, у дилера 4 очка.

Суть гри полягає в тому, щоб зробити ставку на правильний результат:

  • на перемогу Гравця (Player) (тоді результат гри складе 1:1, тобто дорівнюватиме розміру ставки),
  • на перемогу Дилера (Banker) (результат гри буде також 1:1, але з утриманням 5% комісії),
  • на нічию, Tie (результат гри буде набагато більшим – 9 за 1; це не те ж саме, що 9:1, і означає, по суті, 8: 1, оскільки зроблена ставка в 1₴ вже включена у результат 9₴).

У звичайній версії Баккара (mini) на цьому різноманітність ставок закінчується. У версії Pro можна робити ставки на більш специфічні (і більш рідкісні) результати, так звані побічні ставки, але й отримувати за них набагато більші результати.

Побічні ставки в версії Pro.

Це ставки, які можна робити крім трьох звичайних.

  • PLAYER PAIR (Пара Гравця) результат гри розраховується і виплачується відповідно до таблиці виплат (11:1), якщо перші дві карти, отримані Гравцем, мають однакове числове значення, незалежно від масті. Наприклад, 5 Вино і 5 Бубни.
  • BANKER PAIR (Пара Банкіра) повністю аналогічно Парі Гравця, тільки на руці дилера.
  • EITHER PAIR (Будь-яка Пара) результат гри розраховується і виплачується відповідно до таблиці виплат (5:1), якщо перші дві карти на стороні або банкіра, або гравця (або на обох руках одразу) утворюють будь-яку пару, незалежно від масті.
  • PERFECT PAIR (Ідеальна Пара) результат гри розраховується і виплачується відповідно до таблиці виплат (25:1), якщо перші дві карти на руці або Гравця, або Банкіра є ідентичними – тобто збігається і значення карти, і масть. Наприклад, дві карти 7 Бубни.
  • BIG (Велика ставка) результат гри розраховується і виплачується відповідно до таблиці виплат (0.54:1), якщо загальна кількість розданих карт Гравцеві і Банкиру становить 5 або більше.
  • SMALL (Мінімальна ставка) результат гри розраховується і виплачується відповідно до таблиці виплат (1.5:1), якщо загальна кількість розданих карт Гравцеві і Банкиру становить 4.

Побічні ставки не пов'язані зі звичайними ігровими ставками. Наприклад, ви можете зробити звичайну ставку на позицію «Гравець», а побічну ставку – на «Пару Банкіра» або навпаки.

Також можна робити лише побічні ставки, а звичайні – не робити взагалі.

Усі ці варіанти ставок, а також таблиці виплат, представлені в інструкціях до відповідного картярського автомату.

Гра закінчується, коли автомат завершує роздачу карт, здійснює порівняння результатів на руках гравця та дилера та оголошує рішення за кожною укладеною ставкою – зіграла / не зіграла, і якщо зіграла, то який отримано результат.

Таким чином, ця гра, в якій можна програти як Гравець, але отримати позитивний результат, якщо ставка буде зроблена на переможця Банкіра або, у версії Pro, на певну комбінацію розданих карт.

На початок Правил

9.3. Three Card Rummy.

Мета гри Трикартковий Рамі – отримати менше очок, ніж у Дилера.

Вартість Карт.

  • Від 2 до 10 = номінального значення. Валет, Дама, Король = 10 очок. Туз = 1 очко.
  • Крім того, будь-яка пара карт, незалежно від їх масті, = 0 очок. Будь-яка трійка карт, незалежно від їх масті, = 0 очок.
  • Дві послідовні карти однієї масті = 0 очок. Три послідовні карти однієї масті = 0 очок.
  • Виняток: Туз і Король однієї масті не вважаються двома послідовними картами.
  • За наявності двох і більше комбінацій на руці враховується та, яка приносить найменшу кількість очок.

Гра.

Вибираємо необхідні фішки і натискаємо по поле АНТЕ, формуючи таким чином ставку, ліміт якої знаходиться в межах 1.00-100.00.

Крім того, можна зробити Бонусну Ставку, вибравши фішки (в межах ліміту 0.01-50.00) і клікнувши по полю БОНУС.

Початок гри. Коли бажані ставки зроблені, натискаємо кнопку ЗДАТИ.

Відбувається роздача: по три карти Гравцеві і Дилерові. Карти Дилера здаються закритими, карти Гравця – відкритими.

Оцінивши свої карти до відкриття карт Дилера, Гравець приймає одне з двох рішень.

1. РЕЙЗ – на відповідне поле робиться ще одна ставка, яка дорівнює АНТЕ. Після чого відкриваються карти Дилера і відбувається їх порівняння з картами Гравця.

2. ПАС – ви втрачаєте ставку, зроблену на поле АНТЕ, і виходите з гри незалежно від того, які карти виявляться у Дилера після їх відкриття.

Результати гри. Щоб Дилер кваліфікувався, тобто отримав право порівнювати свій результат з результатом Гравця, він повинен набрати 20 очок або менше.

Якщо дилер не кваліфікувався, тобто набрав більше 20 очок, Гравець перемагає, незалежно від своїх результатів (навіть якщо у нього більше очок, ніж у Дилера). При цьому Гравець отримує назад свої ставки АНТЕ і РЕЙЗ, збільшені в 1,5 раза.

Якщо Дилер кваліфікувався, і у нього менше очок, ніж у Гравця, Дилер перемагає, а Гравець втрачає свої ставки АНТЕ і РЕЙЗ.

Якщо ж у Гравця очок менше, то перемагає Гравець, і отримує результат гри, відповідно до Таблиці виплат.

Якщо кількість очок однакова у Дилера (який кваліфікувався) і у Гравця (яка не пасанув, а вибрав РЕЙЗ, тобто, по суті, подвоїв ставку), тоді гравцеві повертаються його ставки АНТЕ і РЕЙЗ. Тобто кожен залишається при своїх.

Але всі наведені вище результати ніяк не залежать від ставки БОНУС.

Вона виплачується відповідно до Таблиці виплат при наявності на руці Гравця певних комбінацій карт.

Після того як карти Дилера розкриті, відображені і нараховані або списані результати, гра вважається закінченою.

Далі можна ПОВТОРИТИ той же набір ставок або ВИДАЛИТИ їх і зробити нові ставки, а потім запустити нову партію гри, натиснувши на кнопку ЗДАТИ.

На початок Правил

9.4. Top Card Trumps.

Назва цієї гри перекладається як Вищі Козирі. В ній використовується шість (6) стандартних колод по 52 карти. Перемагає той, кому роздана старша карта. Старшинство карт зростає від двійки до Туза.

Ставки. Вибираєте потрібну фішку і клікаєте на АНТЕ потрібну кількість разів, щоб зробити необхідну ставку розміром від 1.00 до 100.00. Можна зробити ставку на будь-яку руку або на дві, або на три руки одночасно.

Крім того, можна зробити ставку на НІЧИЮ, яка приносить результат в розмірі (з урахуванням списаної ставки) 10 до 1 (незалежно від інших результатів гри). Це відбувається тільки в тому випадку, якщо Дилерові прийде така ж карта, що і на СЕРЕДНЮ руку Гравця. Причому, якщо ви зробили ставку на НІЧИЮ, ставка на середній руці має бути присутня обов'язково.

Початок гри. Після того як бажані ставки зроблені, натискаємо на ЗДАТИ. Роздається по одній відкритій карті на кожну руку Гравця, на яку зроблено ставку, і на руку Дилера.

Там, де карта Гравця старше, йому нараховується результат в розмірі подвійної ставки. З тієї руки, де карта Гравця молодше карти дилера, списується зроблена ставка.

Там, де карти Гравця і Дилера рівні, з'являється напис «Активна рука» і потрібно зробити вибір, натиснувши на відповідні кнопки в нижній центральній частині столу: ПАС або ВИКЛИК.

Якщо ви натискаєте ПАС, то гра з цією рукою закінчується, при цьому Гравець втрачає тільки половину зробленої ставки. Якщо натискаєте ВИКЛИК, тим самим ви робите ставку на цій руці ще й на РЕЙЗ, яка дорівнює до первісної ставки на АНТЕ.

Далі відбувається здача трьох закритих карт, а потім роздається по одній відкритій карті Гравцеві і Дилерові. Якщо знову нічия – відбувається наступне таке ж саме коло. Якщо у Дилера карта старше – Гравець втрачає і ставку АНТЕ, і ставку РЕЙЗ. Якщо у Гравця карта старше, то йому нараховується результат гри у вигляді однієї ставки АНТЕ і двох ставок РЕЙЗ. Тобто, з урахуванням списаних з його рахунку двох ставок, чистий результат гри є ще однією ставку. А якщо була зроблена ставка БОНУС і нічия була зафіксована з Середньою рукою, то додасться ще й 10 бонусних ставок.

Якщо нічия зафіксована з декількома руками Гравця, то, після підбиття підсумків з першою такою рукою, з'явиться напис «Активна рука» на іншій руці, і знову потрібно буде робити вибір ПАС або ВИКЛИК.

Гра закінчиться, коли відбудеться підбиття підсумків по кожній руці Гравця, на якій була зроблена ставка.

На початок Правил

9.5. Triple Edge Poker.

Триразовий покер грається однією колодою. Незважаючи на деяку схожість в назві і правилах, дану гру не можна вважати різновидом покеру через відсутність торгів.

Ви обираєте фішку в центральній частині ігрового столу, а потім клікаєте по карті АНТЕ тієї руки (або двох, або всіх трьох), якою хочете грати. Можна клікнути по АНТЕ кілька разів з обраної однієї і тієї ж фішкою. А можна додати фішок інших номіналів. Головне, щоб остаточна ставка на АНТЕ укладалася в діапазон 1.00-100.00.

Крім того, на тих руках, де зроблені ставки АНТЕ, можлива також ставка ПАРА ПЛЮС, ліміт якої становить від 0.01 до 50.00.

Коли всі бажані ставки зроблені, натискаємо ЗДАТИ, що є моментом початку гри.

На кожну руку, яка грає, здається по три відкриті карти. Дилеру здається три закриті карти.

Проаналізувавши отримані карти і оцінивши шанси на перемогу над Дилером по кожній руці, ви оберете одне рішення з двох опцій:

ПАС – ви відмовляєтеся від подальшої гри по даній руці і втрачаєте при цьому здійснену ставку АНТЕ і (якщо така була зроблена) ставку ПАРА ПЛЮС.

ПІДНЯТИ – ви ставите на КОЛЛ додаткову ставку, яка дорівнює ставці на АНТЕ.

Після того як рішення по кожній руці, яка грає, прийнято, Дилер відкриває свої карти і, в залежності від їх співвідношення з кожною рукою, що залишилася в грі, відбувається автоматичне формування результатів порівняння і, в разі позитивного для гравця результату гри, відображаються суми такого результату по ставкам АНТЕ-КОЛЛ і, якщо такі були зроблені, то й за ставками ПАРА ПЛЮС. На цьому сеанс гри вважається закінченим.

Якщо Дилер кваліфікується (тобто у нього є комбінація зі старшою Дамою чи вище), і Гравець перемагає Дилера, то результат гри за рахунок більш старшої карти за ставками АНТЕ і КОЛЛ становить 1 до 1, за комбінації виплачується ще більший результат (відповідно до таблиці Виплат), а результати за ставками ПАРА ПЛЮС підбиваються окремо. Якщо Дилер перемагає Гравця: АНТЕ і КОЛЛ програють, а результати за ставками ПАРА ПЛЮС підбиваються окремо.

Якщо дилер не кваліфікується, результат за ставкою АНТЕ виплачується 1 до 1, або вище, залежно від комбінації карт на руці, КОЛЛ повертається, результати за ставками ПАРА ПЛЮС підбиваються окремо.

Якщо у гравця і дилера однакові руки, АНТЕ і КОЛЛ повертаються. Результати за ставками ПАРА ПЛЮС підбиваються окремо.

Порядок старшинства карт в Triple Edge Poker традиційний – від 2 (наймолодша карта) до Туза (найстарша). Але вище цінуються комбінації карт. Ось їх значення, розташоване від найстаршої комбінації до наймолодшої.

  • Стріт Флеш (три карти однієї масті по порядку) становить в разі ставки ПАРА ПЛЮС 40 до 1.
  • Трійка / Триплет / Тріпс / Сет (три карти однієї вартості, наприклад, три Валета) становить в разі ставки ПАРА ПЛЮС 30 до 1.
  • Стріт (три карти по порядку будь-яких мастей) становить в разі ставки ПАРА ПЛЮС 6 до 1.
  • Флеш (три карти однієї масті) становить в разі ставки ПАРА ПЛЮС 4 до 1.
  • Пара (дві карти однакової вартості) становить в разі ставки ПАРА ПЛЮС 1 до 1.

У разі порівняння однакових комбінацій, старшою вважається та, в якій беруть участь більш старші карти.

На початок Правил

Допомога